30/12

Igår hade jag och Sabina fullt upp med att handla och så åkte vi med grannen in till ÖB och Jysk så jag har shopat lite som vi behöver.. På Jysk lyckades tanten i kassan slå in 33 kuddar istället för 3 och säger utan att blinka..
- Jaha det blir 3985 kr
Jag bah.. ehh nääää då vill jag INTE handla hahahaha!
- Ojdå jag slog visst in 33 kuddar ^^

Undrar om jag såg blond ut eller nått så hon trode hon kunde lura mig eller om hon bara var utmattad efter mellandagsrean!?
Vad tror ni?

När vi kom hem så beställde vi kebabtallrik och kycklingsallad ifrån "Källan"!



Behöver jag säga att hon inte orkade äta upp?

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jo, det finns nog ganska många som lever och dör med sin karaktär i det spelet.

2009-12-31 @ 08:58:21
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0