Fått mycket gjort

Fy satan i gatan vad det var kallt att vara ute idag :/
Och smällandet inför nyår har börjat.. jag kan ju inte direkt påstå att jag längtar till nyårsafton!
Försök att hålla i en stor stark hund som försöker fly i panik när det är ishalt ute..

Igår röjde vi här hemma, tre svarta sopsäckar blev det och ska nog slänga lite gamla möbler oxå tror jag men då måste jag hämta kartonger först och packa ner lite skit tills jag köper nytt.
Och så tvättade jag sängkläder,täcken och kuddar hela dagen och ska fortsätta med det idag + att vi har en massa ärenden att göra på stan och nu har halva dagen gått bara för att vi sov till 11!

Kommentarer
Postat av: julia

sv: hahhaha x]

2009-12-30 @ 14:34:52
URL: http://naissamotailuj.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: nee, jag var ju tvungen att låta pappa betala eftersom att de kostar nästan hundra kronor mer om jag tar postförskott >< och idag fanns dem inte kvar :'( Men ska kolla igen.... Dem borde ju komma tillbaka kan man ju tycka!

2009-12-30 @ 16:49:13
URL: http://xnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0