Helvetesdagen

För min hund iaf och jag kan ju inte direkt påstå att detta är en dag då jag festar!
Fast jag är bortbjuden på fest i Nyköping idag men jag får nog ingen barnvakt till Sabina och sen så vill jag inte vara borta ifrån Teddy. Sen så ville en granne att jag skulle komma över men jag vet inte om jag är så sugen på det heller så vi blir nog hemma ikväll tror jag.

Mina hjärndöda grannar ska väll använda lekparken utanför min grind som avfyrningsplats åt deras dyra fyrverkerier ^^
Ett tips!
Sätt en i röven på er själva istället!

Igår fick jag ut Teddy runt 17 och han kissade en gång sen ville han hem och efter det så lyckades jag få ut honom runt 24 och hade honom lös och det funkade bättre.
Nu small det till här och Tedy pep iväg som en avlöning så det ska bli intressant att se hur det funkar att ta ut honom idag..


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Illa med en avfyrningsramp utanför tomten - men får man verkligen skjuta hur som helst i tätbebyggt område?

2009-12-31 @ 12:30:33
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

Nej det är förbjudet enligt lag!

2009-12-31 @ 12:50:47
Postat av: Henrik Olsson

Ah, polisens standardsvar: "Vi kan tyvärr inte göra något..."

2009-12-31 @ 12:54:29
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Jag önskar dig en god fortsättning =)

2010-01-01 @ 13:03:45
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0