Idiotmagneten

Nu har jag och Sabina kollat på Ice age 3 som Jasmine fick i julklapp tillsammans med 1:an och 2:an :)
Mickis har messat och ringt hela dagen och det tog bara en timme hos pappa innan hon hörde av sig och hade tråkigt.. haha
Sabina saknar dom massor ♥

Grannen och hennes son var hit en sväng på eftermiddagen och barnen spelade Mario Kart som Mickis fick i julklapp.

På kvällen när jag var ute med Teddy så var det en ungj**el som sköt raketer längs med gatan när jag stod och pratade med en förre detta granne.. satan vad rädd jag vart när det small till och lyste upp bredvid mig!
Teddy flydde såklart i panik men jag fick tag i ett räcke så jag lyckades stoppa honom!
Jag fattar inte hur vuxna kan släppa ut sina 12-14,15 åringar med raketer och smällare!
Blir förbannad bara jag tänker på det ..usch!

Sen dök min förre detta granne upp hemma hos mig 10 minuter efter att jag hade kommit hem och det gör mig oxå förbannad!
LÅT MIG VA FÖR FAN!

Snacka om att man är en idiotmagnet...

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Det är helt otroligt att smällare och raketer fortfarande är tillåtna!

2009-12-27 @ 15:54:15
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0