Jag hatar lögnare

Igår orkade jag inte blogga.. Jag och Sabina var i Nyköping och kollade lite på mellandagsrean men jag hittade inte så mycket och så var vi hem till Annica och hämtade julklappar.

Sen så fick jag höra att barnens pappa gjorde saker utan barnen som att åka in till stan och sticka ut och jaga fast han lovat både mig och barnen att han skulle umgås med barnen den här veckan!
Jag hatar LÖGNARE!
Sen sitter hans tant och kritiserar mig för att Jasmine inte har termobrallor med sig så hon fryser när hon följde med sin pappa ut i skogen och jagade första dagen..
Ehhh.. Vad jag vet så LOVADE han att dom inte skulle jaga nått så hur 17 ska jag kunna tvinga henne att ta med termobrallor ner till skåne för att kunna vara med på jakten som inte skulle bli av?
Dessutom har inte ett barn något i skogen att göra vid jakt!
Tänk om det händer något..

Tänk att det är så svårt att ägna all sin tid åt barnen när man ser dom för första gången på nästan 5år!


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Vad har ditt ex för bokstavkombination egentligen? I.D.I.O.T?

2009-12-29 @ 15:48:05
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Man slutar aldrig att förvånas över människors dumhet!

2009-12-29 @ 17:51:58
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0