Lördagen :)

Eftersom barnen lekte med kompisar igår och inte alls ville pyssla och det var tråkväder osv. så ägnade jag och Nathalie oss åt att retas med katten istället ;)



Kolsvarta ögon :)

Vi käkade tacos vilket inte är helt ovanligt hemma hos oss!



Sabina fick i sig 3 st!

Lite senare kom Pia och Nathalies kompisar Tessan, Ellinor och Mickan och Tessan pluggar ju till sminkös bla. så hon fick sminka mig :)



Så här blev det när dom staylat klart mig! hihi



Och det är så här omvärden ser på mig eftersom jag bara är 1 och en ½ skit hög dårå ;)

Sen gick vi till Dhalins och tog en öl med personalen där och några till och jag är tydligen för snygg för att bo i okle.. hahaha
Efter det gick vi till Läsestugan där trubaduren låg på bordet och spelade gitarr osv. det var fullt ös :)
Synd bara att kvällen blev lite seg just för att jag som vanligt fick nån jobbig kille efter mig som jag inte är ett dugg intresserad av.. måste man verkligen vara elak mot snälla människor för att dom ska fatta?
Dessutom kom vi in på krogen tillsammans så folk trode vi hörde ihop.. suck!

Kommentarer
Postat av: pubes

sv why no comments? =O



så jääävla gott med tacos! fan va sugen jag blev nu!

2009-12-06 @ 15:31:00
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Monstret!

Jag anmäler dig till Ensam Mamma söker!! 2010!! Men DU får inte ta nån Snorunge... Mogen Man i 40-årsåödern! Sen lever NIO lyckliga alla ERA ÅR!!<3

2009-12-06 @ 17:51:54
Postat av: Henrik Olsson

Har man husdjur måste man busa med dem :) Bra stajlat :)

2009-12-06 @ 18:42:41
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Ulrika

Vadå ser jag desperat ut eller? hahaha

Ja klart jag tar nån med lagom ålder och inte nån som jag lika gärna skulle kunna vara morsa åt, jag är ju ingen pedofil!

2009-12-06 @ 18:44:19
Postat av: Henrik Olsson

Små kissar kan vara luriga ;)

2009-12-06 @ 18:55:24
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag?

Ha en bra Söndag ;D

2009-12-06 @ 20:33:31
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Monstret

Bättre förekomma.... Jag menar Allvar!! Du Platsar! Jag anmäler dig!! PÖZZ o KRÄM

2009-12-07 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0