Nu har dom åkt

Nu har Jasmine och Mickis åkt till sin pappa.. Dom har inte träffat honom på 4år och 9månader så det känns INTE bra att dom åker ända ned till Skåne till en nån dom inte känner längre..
Sabina ville inte följa med och det gör mig ingenting för jag hade helst velat ha dom kvar här alla tre.
Jag tycker fortfarande han kan resa hit upp istället och lära känna sina barn igen.. Han har massor med släkt här så han har inga problem med att ha någonstans att ta vägen..

Men bara så ni vet alla muppar och jasägare till hans nya tant där nere i Skåne som kommer kasta skit på mig nu för att jag känner så här så ska ni veta att nu får jag skit av mina vänner här för att jag LÄT dom åka!

Så det kvittar ös på ni för jag får skit hur jag än gör!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Föräldrar som inte bryr sig om sina barn står inte högt i kurs hos mig...

2009-12-26 @ 16:54:30
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Henrik Olsson

Tack och lov så var det handsken som hon tog :P Hon brukar vara försiktig när fingrar är i närheten, men ibland kan man få sig ett oavsiktligt nyp. Skulle hon få för sig att bita på riktigt vill inte jag ha mina fingrar i vägen :P



// Att komma flera år senare för att leka förälder känns inte helt ok - och i vanlig ordning är det barnen som drabbas hårdast av vuxnas fumlighet när det gäller relationer.

2009-12-26 @ 20:22:15
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0