Satan i gatan

Vad mycket snö vi har fått! :)
Sabina var hemma ifrån skolan igår oxå men eftersom hon var feberfri så gick vi ut efter lunch och busade med Teddy i snön... han är verkligen söt när han skuttar runt och kör ner huvudet i snön och blir alldeles vit och ser helt vild ut ;)



Så här såg det ut på våran uteplats igår..



En väldigt snöig och trött Sabina :)


Idag var det meningen att jag skulle till ams här i okle men hon ringde naturligtvis 7.40 imorse och lät väääääldigt sjuk!
Fast jag sa faktiskt till Nathalie igår att hon skulle ringa idag och säga att hon var sjuk så jag är inte ett dugg förvånad! ^^
För det var nämligen 3dje gången på 1½år som hon ställt in för att hon blivit sjuk... hahahaha jag skrattar ihjäl mig :D (Det kanske är bra att ha ett arbete där man sitter själv utan arbetskamrater?)

Kommentarer
Postat av: Annica!

VAD SÖÖÖT SAbina ÄR!!

2009-12-18 @ 16:51:47
Postat av: Henrik Olsson

Oj - det var inte lite snö ni fått!!!

2009-12-18 @ 20:40:19
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0