Skita

Jag vaknade 03.30 imorse och lyckades inte somna om.. ganska drygt för nu är jag svintrött och har igentligen jättemycket att göra men orkar inte!
Ska sätta på några koppar kaffe till fast jag igentligen bara dricker kaffe på morgonen numera.

Teddy är dryg han har slutat bajsa när vi går första rundan runt parken på morgonen (oftast) för han ägnar sig åt att spana efter folk och hundar istället för det är tydligen mycket mer intressant än att göra det man ska ^^
Nyss sa han till att nu behövde han absolut gå ut (det är väldigt sällan han säger till) och så springer han ändå runt hela parken innan han har tid att sätta sig ner!
Är det ett manligt problem det här med skiteriet eller?
Människor måste ha något bra att läsa och hundar måste hitta det bästa stället att lägga kabeln på :/

En annan väntar ju till det är absolut akut och kutar till dass och sen poff är det klart på två röda!!
Hur gör du?

Skit i min sista fråga det var ett skämt ;)

Kommentarer
Postat av: AL

Skratt!!!

2009-12-04 @ 14:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0