Vi gör inga fel

Jag ringde precis en kundtjänst eftersom jag fick en påminnelse på en räkning som jag bevisligen betalat den 27/11!
Och när hon kollat upp och sagt att jag kan kasta räkningen så säger jag..
- Vad bra man vill ju kolla så det inte blivit något fel ju :)
Och fick till svar med en överlägsen ton..
- Nejdu vi gör inga fel inte!

Nähä va bra då vet jag *puh*
Skönt att det fortfarande finns "felfria" människor ;)

Fast var det inte att "göra fel" när dom skickat en påminnelse när jag hade betalat? hihi

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Det finns en trygghet i att veta om att man är kund hos någon som inte gör några fel ;)

2009-12-10 @ 14:59:27
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0