Vilken dag..

Har typ gjort nada idag eftersom jag har varit trött och precis när jag skulle sätta på kaffet så springer Jasmine in här och raka vägen ner på rummet..
Det visar sig att hon har fått en spark i ryggen av en klasskamrat och när hon rest sig upp och försökt försvara sig så slog han till henne över munnen så läppen sprack!
Jag ringde skolan och BÅDA rektorerna är på semester till den 14 respektive den 18/12!?
Och ingen svarade i lärarrummet och när jag gick dit så har fröken gått hem och ingen svarade i killens hemtelefon så jag var lagom arg för är det något jag INTE ställer upp på så är det när någon gör mina barn illa så nu får Jasmine stanna hemma terminen ut!
Sen blir det ev. skolbyte.
För det här är inte första gången det händer sådana här saker på den skolan.

Som om inte det skulle räcka så kommer Sabina och möter mig helt knäckt av att hon och en killkompis råkat slå sönder ett fönster imorse! (Varför ringer inte skolan hem och berättar?)
Till råga på allt så ska jag och pojkens föräldrar dela på halva summan av vad fönstret kostade för att barnen ska lära sig!? Och då var det inte Sabina som slog sönder det.. suck!

Snart kommer Nathalie!

Kommentarer
Postat av: eva

Jag går i Jasmines klass & jag såg när allt hände.

Det var hans fel, han gick på henne utan anledning.

Och jag är hans syster.. Men iallafall...

Mamma jobbar & ingen var väll hemma då när du ringde.



Ska jasmine byta skola ?;'o

2009-12-04 @ 19:19:24
URL: http://miniblondiie.blogg.se/
Postat av: jenny

söt blogg! :D

hihi svara gärna på min "dagens fråga"

2009-12-04 @ 20:00:36
URL: http://jnguyen.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: borde jag ha frågestund? :D

2009-12-04 @ 20:13:38
URL: http://jnguyen.blogg.se/
Postat av: eva

sv;

Jag förstår er..Hoppas Jasmines rygg blir bättre och ah..

Vad ska man säga?

Ha det bra! hejjdå!

Hälsa jasmine ifrån mig!<3

2009-12-04 @ 20:24:46
URL: http://miniblondiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0