Barn är roliga :)

Sabina frågade efter plåster igår för hon har ramlat på glas i skolan..
Jag svarade..

- Vi har inga plåster konstigt nog, Jag tror nån här hemma ÄTER plåster faktiskt..
Sabina svarar med..
- Vi har visst plåster! och går raka vägen till städskåpet och hämtar plåster.
Så jag frågade..
- Vart hittade du dom?
- I mitt gömställe för plåster såklart! blev svaret..

Hmm.. jaha självklart, alla har ju gömställen för plåster det borde jag ju ha hajat ^^
Bara det att hon gömt dom under julklapparna som Jasmine har köpt och där ligger även ett tattueringsset till Sabina som hon tjatat om att få köpa och hon röjde inte med en min att hon visste om att det låg där.

Så eftersom monstret tyckte att det var lite väl tidigt för att börja slå in julklappar så kan jag ju tala om att neeeej det är det inte! =P


Kommentarer
Postat av: Ulrica

svar: haha jo, folk brukar säga det. Men efter att ha sett bilder från när han var 7 år, så verkar det som att han alltid haft ett sådant leende. snygg är han iallafall ;)

2009-11-06 @ 13:30:20
URL: http://cinthio.blogg.se/
Postat av: Saranna

Vem, han?

2009-11-06 @ 18:38:49
Postat av: Anonym

klicka på föregående talares länk så förstår du..

2009-11-06 @ 18:43:29
Postat av: Monstret!

OK! Ger mig!! Du har ju STENKOLL!!

2009-11-06 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0