Tack Annica!

Idag har jag varit i Nyköping och hjälpt Annica att röja lite och som tack för hjälpen så köpte hon nya varma vinterstövlar till Mickis och Sabina :)
Jasmine hittade inga stövlar men hon får gå med Nathalie istället så ordnar det sig endå.

Jag hittade ett par skitsnygga sandaler i träskomodell a la Ulrika som bara låg i hyllan och ropade på hjälp så eftersom det snart är sommar igen så köpte jag dom! ;)



Skor!!

Barnen fick köpa med sig McDonals hem innan Annica skjutsade hem oss.
Och nu har jag precis varit och solat ... skönt skönt :)


DentaWorks

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack! Härligt att få 'ROS'! Vilka Härliga Tjejer du har!! Många glada skratt i Skobutiken!! Välkomna tillbaka!! Kram till ALLA!!<3

2009-11-11 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0