Wihooo


Imorgon åker jag och Mickis till Mora och firar Sandra som fyller 30!
Sabina ska vara hos faster Alexandra på eftermiddagen och sen ska Nathalie,Tessan och Pia passa dom resten av helgen.

Det ska bli skönt att få lite egentid med Mickis oxå, det behöver vi :)

Vi har shoppat massa matsäck och pyssel så vi klarar att åka tåg i 6 timmar! *puh*
För övrigt har jag färgat håret mörkrött och det blev superbra! ;)
Jasmine vill färga sitt svart och det är jag lite tveksam till..

Nu ska jag hoppa i bingen så jag orkar med morgondagen :)



plusikassan.se

Kommentarer
Postat av: AL

Ha så jättekul! Mickis, ensam, med mamma! Det är ju 'kanon' Kram till er alla!! Hemma, som i Mora!!

2009-11-13 @ 11:16:24
Postat av: Nathalie

Mikkan* Tessan kommer imorgon ^^

2009-11-13 @ 22:02:44
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: Anni

vilken skön julkänsla!

2009-11-15 @ 21:40:19
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0