Dubbel sats!

Nu har vi 8 grader varmt här fast det blåser som 17 ute.. helt sjukt det är ju snart December!
Jag har varit ute på min långpromenix med hunden och tog med kameran för jag tänkte filma hans lilla ritual han har för sig när jag släpper honom ute på Femöre och bara för att jag tog kameran med så hoppade han på mig istället för busken han brukar hoppa omkring i .. haha
Så det blev ingen film den här gången :)

När jag kom hem så satte jag en dubbel sats rågsiktskakor!



Gott blev det!
Jag och Sabina har ätit en halv var nu :)

Nu väntar vi på att Mickis ska komma hem ifrån skolan så vi kan gå ner på stan och shoppa lite julpapper osv. och Sabina bara MÅSTE ha glitter till lucia just idag så det är lika bra att handla det så hon blir nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: ♥ Coco - livet tillsammans med en Amstaff

Åh, vad gott det såg ut. Hembakat är bäst :)

2009-11-18 @ 15:01:38
URL: http://illya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0