hmm hmm hmm

Angående mina "skola" länkar så tog jag bort mitt snöfall script som tydligen inte heller fungerar längre och länkarna finns kvar och då upptäckte jag att det har med min annonsör att göra så nu har jag skrivit till dom för jag vill ju absolut inte länka till sossarna tex.!!
Tänk er själva Fredrik dumfäldt och alla hans korkade ideer!? Snacka om att lyckas göra ett helt land arbetslöst ^^
Sen länkar den till nån hjälpservice för kvinnor oxå så man blir ju lite full i skratt.. hmm.. kanske ska tipsa Fredrik han borde ju ha råd med det iaf!

Just nu väntar jag på svar ifrån min expert som befinner sig i Thailand på vad det igentligen heter när man sitter i rullstol.
Rullstolsburen eller rullstolsbunden.. Vad säger ni?
Jag som har jobbat innom äldrevården sedan -99 borde ju veta kan man tycka och jag säger rullstolsbunden.. och det anser Pubes är fel.
Fast nu när jag läst orden ett par gånger så blir jag lite tveksam på vilket jag igentligen använder.. hmm

Kommentarer
Postat av: NN

Båda uttrycken stämmer!

2009-11-27 @ 03:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0