Kul

Nu har jag precis varit ute på min dagliga långrunda med Teddy!
Lite kul är det att folk börjat hälsa som om dom känner mig och jag får nästan varje dag beröm för att jag har en såååå duktig och lydig hund.. hihi
dom skulle bara veta hur mycket jobb det ligger bakom!
Jag måste ju tjata på honom lika mycket som jag får tjata på barnen ;)

Nu ska jag skiva upp karrèn och lägga den i marinad för Sabina har beställt kött och pommes med grönpepparsås till ikväll så det är bara att göra som man blir tillsagd!

Måste städa lite innan det är dax att hämta henne på skolan oxå.





SmartaSaker.se

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Gud så gott det lät! Mums :)

2009-11-20 @ 16:15:33
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: PERMOEKIPAGET

Samma Här! Alla känner igen vårt ekipage!! Kul!

2009-11-20 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0