Pepparkaksbak :)

Idag har jag varit apatrött!
Vi skulle igentligen ha åkt in till Nyköping men det blev en runda i Okle city istället eftersom det var adventsjippo eller nått där så tjejerna har shoppat "hallo kitty" vantar och en vaxduk till bordet som vi ska ha när det ska pysslas så vi slipper vara rädda om bordet.
Och så blev det två rundor på ponnyridningen oxå :)

När vi kom hem satte vi igång med pepparkaksbaket och Jasmine bakade nästan ut hela degen själv för att kunna lägga ut bild i sin blogg sen..hihi
Nu vet jag vad jag ska köra med när jag vill att hon ska hjälpa till ;)



Mickis bakar i tomteluvan som hon tänker ha ända fram till jul har hon sagt :)



Jasmines pepparkakor!



Den här burken rymmer ca.5-6 L och så fick Sabinas kompis Tindra med sig en liten burk hem oxå eftersom hon var med och bakade.

Kommentarer
Postat av: Monstret!

Tur DU Fotar! Då kan ju Dina Tjejers ''Bortavarande'' PAPPA, se hur BRA de HAR DET! Hur de UTVECKLAS! Möjligen UMGÄNGE på AVSTÅND??? ''Bonusmorsan'' i Skåne har ju lagt ut SIN Önskelista!! Har DENNA DÄRA, + PAPPAN, FRÅGAT efter TJEJERNAS ÖNSKELISTA??? TYCKER DENNA, att DU Ska KÖPA JULKLAPPAR ÅT HENNE??? Barnen Tjänar ju inga pengar!! ÄH! De BLIR VÄL UTAN JULKLAPPAR SOM VANLIGT!!

2009-11-29 @ 02:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0