Pepparkaksdeg

Idag har jag haft feber och när jag sa det till fritidspersonalen tyckte dom att jag skulle gå hem och vila.. haha ja eller hur..
Jag och Sabina gick ner på stan efter SKOLAN och handlade.. bla. en massa fint till vårat pepparkakshus som vi ska göra och så har Sabina shopat julklappar till Nathalie.

Och så har vi gjort en stor pepparkaksdeg som ska ligga och vänta i två dagar innan det är dax att baka ut den!



Sabina dekorerade den med sin hand :)

Nu har vi röjt i Mickis rum, Det blev en sopsäck och jag kommer nog röja lite till imorgon men nu värker min rygg så jag knappt kan sitta!

Ikväll ska jag prova årets glögg med Jasmine (hon ska dricka vanlig glögg såklart) Det ska bli spännade för folk säger att den är riktigt god!
Är det någon som har provat?

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: haha, nej de glömde jag nog, men jag är ju inte sjuk, men jag mår inge bra. Kan bero på stress eller nåt.. Föresten den där jackan som du sa var snygg, den kostar bara 59kr på Ellos, du kan ju köpa en likadan :P haha <3

2009-11-26 @ 20:22:01
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: min är 36 och det är en "stor" modell, den går ut längst ner.. Så min är också stor men den ska vara så ^^

2009-11-26 @ 23:04:23
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: HAHA, jaa så länge du är ute och går i en halvtimma varje dag så kan du äta 16 smörpaket! De är bara att äta!!! :D :P HAHA, sjukt blåst BLONDIN/GRÅHÅRIG/VITHÅRIG!

2009-11-26 @ 23:05:39
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: Monstret

Jag Har köpt Jackan, den är jättefin, Härligt Chokladbrun!! Köp innan den tar slut! Hänger här till beskådande!!

2009-11-27 @ 03:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0