Resan till Mora

Resan till Mora i fredags gick som på räls! haha

Mickis på bussen in till Nyköping

 

På kvällen var det fest för Sandra som hunnit bli 30+ (30 + 1 dag ;) )

Sandrus

 

På fredags kvällen och lördagen kom det massor med snö så barnen byggde snögubbar men när jag tog kortet hade det börjat regna istället..

 

På lördagen blev det poker ♣♥♦

 

Hollywood stjärnan Rikard

 

Mickis och Jonna :)

 

På söndagen stressade vi som 17 till tåget och fick svänga förbi McDonalds driven för att hinna köpa något att äta sen när vi stressat upp på tåget och det avgår så går loket sönder innan vi ens lämnat Mora! haha

Vi fick vänta på ett nytt lok i nästan 2 timmar och eftersom vi fick vänta på vissa stationer på vägen mot Stockholm så var vi över 2 timmar sena när vi väl anlände till Stockholm så vi fick hämta nya biljetter i receptionen eftersom Nyköpings tåget var fullbokat men vi fick sitta i 1:klass och delade bara vagn med en fotograf :)

Spöket Mickis

 

Jag fick min "diagnos" i Stockholm ;)

 

Vi var 2½ timme senare hemma än beräknat så både jag och Mickis var supertrötta när vi kom hem och det var verkligen tur att jag har så många spel i mobilen för annars hade vi nog kreverat :)

Barnen hade städat här hemma och sorterat i alla garderober! ♥



Kommentarer
Postat av: Monstret

Härligt! Mickis, fick leka i snön!! Kul å ha mamma för sig själv oxå! Fina Prinsessor!! Måste varit ett Äventyr för Mickis!!



+ Städat!! FRIVILLIGT!!! Guldstjärna!

2009-11-16 @ 13:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0