Ska köpa 18 hårborstar!

Puh,Första dagen efter lovet och nu har jag suttit i telefon sedan kl. 8.15 nästan..
Har ett samtal kvar att ringa men så var teltiden slut så får ringa på onsdag istället då dom har nästa teltid.. drygt för det är ett samtal som jag dragit mig för att ringa länge.. Men men nu måste jag.

Idag ska jag nog gå ner på stan och köpa typ 18 hårborstar eller nått! haha
Pennor och hårborstar får fötter här hemma av någon konstig anledning!

Hoppas vi inte blåser bort bara för det blåser storm här..
Det är så pass att Teddy ligger bakom mig och morrar åt inbillade spöken och imorse vaknade jag av att han låg och sov nära mig med huvudet på min arm..Söthund kände sig trygg hos lilla matte! :)

Nästa vecka ska vi vara hundvakt åt Chess när hennes matte åker till Riga med sin "lover" och då kommer katten flytta och Teddy oxå vilja göra det.. haha
Sist Chess var här så drog katten som en avlöning och Teddy lade sig under bordet och såg tjurig ut :)

Nu ska jag leta upp en hårborste och sätta upp håret var det tänkt!

Kommentarer
Postat av: Morsan, bus

Jag hade saxen, fastkedjad i köket!!! Sno, resårband om handtaget på en hårborsten, Sätt ett långt resårband där! Sen bind vid elementet, eller nåt annat fast!!!

2009-11-02 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0