Slappis dag

Idag har vi haft en riktig slappardag här hemma..
Jag har gjort klart min julheader och bakgrunden jag ska ha med allt bjäffs osv som hör till.
Nu har jag bara lite småbjäffs kvar att göra :)

Jasmine har bakat supergoda muffins trots att hon inte kan någonting när jag är hemma ;)
Hon är värsta super kocken/bagarinnan när jag jobbar mina kvällar osv. hihi

Nu har jag,Sabina och Teddy precis varit och handlat och Teddy fick i uppdrag att bära hem ostbågspåsen som han håller i hörnet med ihoppressade läppar.. så söt!
Idag kom det två mammor fram med typ 6-7 barn som frågade efter dhalins och barnen ville klappa Teddy som står blickstilla med blicken fäst i huset framför och väntade på att dom skulle bli klara utan att ägna en enda unge en blick med påsen i munnen.. haha


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: com hem har jag ingen uppfattning om, what about them?

2009-11-07 @ 19:54:30
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: oj! det hände mig med mitt internetföretag. jag fick en betalningspåminnelse som jag skulle betala inom 1 vecka annars hamnade jag hos kronofogden. Jag hade inte ens fått en räkning överhuvudtaget så jag ringde och skällde på dom och det löste sig! :) men sånt är aldrig roligt!

2009-11-07 @ 20:40:36
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: MONSTRET!!

Ha Ha!! Tänk om vissa tvåbenta, hade det i huvudet som Teddy har.... Snälla fota honom!!

2009-11-07 @ 22:55:16
Postat av: pubes

sv: haha men verkligen! =D

2009-11-08 @ 00:49:39
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0