Ställ er i kö för autograf!

Kvällen igår blev helt ok fast vi som alltid har dökul hade väll inte så där jättekul när vi väl gick ut så jag var hemma innan 01!
Pia var ju här och käkade tacos med oss och lite senare kom Petrina oxå :)

Jag vet inte vad det var med okleborna igår kväll för alla känner mig (apan) tydligen och jag fick höra att jag var för snygg så man kunde inte stöta på mig.. hahaha


(Nu blev jag tvungen att lägga upp bildbevis här)

Dom kräver inte mycket här fyllona :)
Och så är jag "hon med hunden" oxå och jag har tydligen pli på han och det är ju bra att folk tror det ;)



Petrina var oxå snygg :D

Kommentarer
Postat av: Peter

Nice! I Like!

2009-11-23 @ 06:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0