Bloggtorka

Härligt väder!!?
Nej.. här är det dimma och det kommer säkert börja regna igen..
Igentligen borde jag slänga mig i soffan och glo på tv hela dagen men nu ska jag sätta på mig ögonbrynen och traska ut i skogen med hunden!
Men först ska jag fixa tvätten.

Igår var jag och storhandlade med Kajsa och hennes gubbe så nu är frysen och skåpen fullproppade med mat :)
Handlade även lite till Halloween och en massa vantar.

Jag har lite bloggtorka så jag kommer inte på så mycket mer att skriva och så håller jag på att fixa en blogg oxå, länkar när den är klar :)

Kommentarer
Postat av: A

Då vet ALLA det som vill SNOKA!! Kramix!

2009-10-21 @ 13:14:04
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Mjaa, 150 känns lite för mkt nu eftersom att jag fortfarande håller på o lär mig att göra designer och så. Men jag kommer höja med tiden!

2009-10-22 @ 07:31:40
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0