Nolla

Fy det är -1 grad ute!!
Igår var jag ledig och gick min långpromenix med Teddy som vanligt och städade,tvättade och handlade osv.
Imorse tänkte jag att idag ska jag bara slappa på förmiddagen men nu har jag bäljat i mig en massa kaffe och ska strax greja till mig och gå iväg! hihi

Efter min promenix ska jag försöka hinna med en bloggdesign som jag har lovat att fixa innan nästa torsdag!
Sen ska jag jobba kväll så imorgon har jag sovmorgon.. skönt! :)

Barnens nolla till pappa ringde igår.. *applåder* mitt i dom två minstas läggningsbestyr.. fast det är klart hur ska han kunna veta vad man gör med barn i den åldern mellan 19-19.30 eftersom han inte bryr sig för fem öre?
Men både Mickis och Sabina behöver lägga sig senast 20 för att orka med skolan osv.
Vi får med spänning se hur länge han orkar med att iaf RINGA och prata (eller vad man ska säga eftersom han inte har så mycket att säga då han inte känner sina barn längre!)
Ja det blir väll samma visa som vanligt, han tröttnar och slutar höra av sig igen.. vi är rätt vana vid det nu..
Mickis frågade mig om han skulle köpa julklappar i år och jag svarade att ja igentligen borde han ju köpa något riktigt dyrt och jättestort eftersom han inte köpt julklappar på fem år men räkna inte med att få något alls.
Hon skrattade och det är ju inte så konstigt för till och med barnen börjar se honom som nått jäkla skämt.

Jag älskar mina barn ialla fall och det är huvudsaken <3



Mupparna på stan ;)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

HHAHAHA det var ett bra svar :D dom gör inget annat ;)

2009-10-14 @ 14:13:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, allt bra med dig idag? :)



Btw, ska vi följa varann vi bloglovin? Bara om du vill :)



Kramar

2009-10-14 @ 16:07:57
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

OM pappan köper julklappae är ju inte priset det vikiga att barnen får dyra julklappar utan tanken...

2009-10-14 @ 16:18:39
Postat av: Hilda

Härlig bild :D

2009-10-14 @ 16:24:58
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

aaw, älskar dig mamma! Ska försöka uppdatera mer ^^ <3

2009-10-14 @ 17:31:05
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Sv: anonym, klart det är så men känner man min Mickis och hörde den skämtsamma tonen så förstår man ironin i det jag sa.

2009-10-14 @ 23:43:03
Postat av: Annica

Jo, Visst är det tanken som räknas.. Men efter 5 år!!! Ingenting från sin Pappa! Hans SAMBO, Skriver ibland, att HON tycker det är SÅÅÅ ROLIGT att KÖPA Presenter, o JULKLAPPAR!! TÄNKER HON ALDRIG PÅ Jasmine, Mickis, o Sabina, NÄr HON SHOPPAR??? Det skulle vara Trevligt att FÅ SVAR PÅ!! ''MEN'' HON ''ÄLSKAR'' Flickorna!! Som hon inte heller SETT PÅ 5 ÅR!! VISSA KAN.....

2009-10-15 @ 03:11:01
Postat av: Ulrika

En människa som till och med snackar skit om sina egna barn på sin blogg älskar knappast någon annans barn ^^

2009-10-15 @ 10:55:39
Postat av: Josefin

Ni är så fina, allihopa <3

2009-10-15 @ 11:37:15
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0