Höstlov

Nu är det flera dagar sedan jag uppdaterade men jag har haft fullt upp.
I lördags var det höstmarknad på bibblan men det var väll inte så överdrivet intressant men vi fikade iaf med Pia sen kom hon över på kvällen och senare så gick vi ner på Dhalins eftersom det var en SSAB fest där (Dhalins går man annars inte på) Vi hade kul som vanligt och jag höll på att reta Pia till vansinne med "anna anka tema" haha..

Idag har vi varit i Örebro och badat på Gustavsvik och vi överlevde alla vilda forsar och kanor..
Det var väldigt kul och alla är nöjda :)

Idag när jag vägde mig så hade jag gått ner 1,7kg sen i lördags så nu ligger jag på 45,2 så jag är väldigt nöjd.
Nu är det ju inte så långt till mitt mål och jag har 1½v på mig :)
Jag kanske ska tillägga att jag inte ändrat min kost något förutom att jag lät bli chipsen och ostbågarna i fredags.
Dom andra här hemma tränar oxå för fullt med Wii Fit, det är riktigt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0