Falsk alarm

Sabina spydde igår kväll (i min säng!) men idag har hon mått jättebra så det var falsk alarm som tur var!

På eftermiddagen så var jag med Jasmine och skulle köpa skor..
Nån som har en tjej i 11 års åldern som vet hur det är??
Jag sa till slut..
- Jaha det är så här det är för en karl att springa i sko och kädaffärer med sina flickvänner!!
Anna i skoaffären sneglade på en kille och hans tjej.. skitkul :)
Om hon köpte några skor?
Nej hon hittade inga som dög!

Vi har bokat en resa till Gustavsviks äventyrbad i Örebro med fritidsgården på måndag, Det ska bli kul!

Jag har tränat med mitt Wii idag igen och vägde 0,9 kg mindre idag!
Jag sa ju att det var lätt som en plätt!! haha

Till kvällsmat blev det tacos fast jag tror vi åt det i söndags oxå men det är ju så gott!



Nu Idol och kvällsgottis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0