Fixar och trixar

Puh.. Jag och Jasmine håller på med en ny bloggdesign till Halloween..
Jag har fixat och trixat med en bakgrund nu i 2½ timme som vi båda två kommer använda.
Jasmine är klar med sin header och jag ska försöka hinna med min nu för hon sitter och hoppar här i stolen bredvid och vill lägga ut sitt så fort som möjligt ;)

Innan idag så har jag, Jasmine, Sabina och Teddy varit ute och fikat på femöre i solen.
Knäppisen Teddy badade såklart.. brrr
Och Jasmine plurrade nästan..hihi
Mickis har varit på kalas hela eftermiddagen :)

Nu ska jag fortsätta trixa innan Jasmine avlider!

Kommentarer
Postat av: A

HUUU, Vad LÄSKIGT!! Eller Skitsnyggt!:=)

2009-10-19 @ 02:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0