Kvällsmys på en torsdag

Idag sov jag till 10.30 ganska skönt faktiskt..
Fast kom iof inte i säng fören kl. 01 inatt.. men det är ju endå 9,5 timmars sömn :)

Vi har fått mycket gjort idag tex. städat och sorterat i pysselskåpet och i förådet och hallen här på mellanvåningen.
Imorgon ska jag försöka hinna med förådet på undervåningen om inte min rygg protesterar!

Barnen fick pyssel att greja med eftersom dom fixade iordning pysselskåpet.



decopage på glasunderlägg :)

Efter det så gjorde vi iordning grönsaker och dip.



Jasmine hoppde fram och tog en bild när jag fixade dippen..haha



Kvällsmys på en torsdag :)



Till efterrätt så grillade vi mini marschmallows.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0