Party

Igår var jag och Susann bjudna på middag hos Johan..



Nathalie gjorde mig fin i håret :)



Jag tog med en kaktus till Johan..
Jag är helt nykter på bilden men kan tydligen konsten att se drogad ut ..haha



Varmrätten!
Oxfilè med klyftpotatis och sallad.. väldigt gott :)



Personal på länsstyrelsen :)



Innan utgång..

Vi for ner till Birgers men där var så lite folk så dom öppnade inte ens dansgolvet.. tråkigt :/
Vi var en sväng på McEvans oxå men det var lika tråkigt där så jag och Susann hade inga problem att hinna med sista bussen hem och vi lyckades somna på bussen men vaknade precis när vi åkte förbi hennes hus och då hade vi rundat okle.. hihi

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: jag tänkte mer på att han inte är så "secret" ^^

2009-10-11 @ 20:56:28
URL: http://xnathalie.blogg.se/
Postat av: pubes

var jobbar du? :)

2009-10-12 @ 17:58:28
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Monstret

VERKLIG SKILLNAD MELLAN DIG OCH GG,S HÄXA!! DU ÄR JU FF UNG!!

2009-10-15 @ 03:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0