Slapp dag

Jag sov till 9.30 idag och hann inte med så mycket mer än att grannen var över och snacka skit en sväng innan det var dax att gå och hämta Sabina..

Jag och Sabina var ner på stan och handlade sen vet jag inte vart tiden tog vägen för helt plötsligt var kl. 16 :)

Nathalie kom vid 18 och Jasmine har party med sin kompis ikväll och Mickis sover borta så nu ligger jag, Sabina och Nathalie nerbäddade i soffan och tittar på idol och äter gottis!



Imorgon ska jag och susann åka till Johan i Nyköping och äta middag och efter det blir det party!!
Det ska bli kul!!
Hoppas bara vi får tag i någon som kan hämta oss så vi slipper ta sista bussen hem..
Och frågan är vad jag ska ha på mig!?

Kommentarer
Postat av: Annica

HÖRREDUDU!! JAG OCH CHESS KOMMER INNAN DIN UTFLYKT!!!! KOLLA MIN BLOGG!!

2009-10-09 @ 23:09:29
Postat av: Ulrika

va du skriiiiiiiker ;) har gjort det.. det är lite som inte stämmer men det kan vi ta imorron :)

2009-10-09 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0