Vinn en ubåt!

Usch vilket väder!
Jag har precis varit och hämtat barnen på "nattis" och 3km i spöregn och blåst är väll inte det roligaste man kan pyssla med en lördagsförmiddag..

Nu har jag "semester" i 7v.

Elli och Josefin ha det så jäkla varmt och skönt i Thailand nu och tänk inte på oss stackare som måste stanna kvar här i kalla sverige och frysa arselet av oss! ;)



Tävling!

Vad pysslar Teddy med?

Rätt svar vinner en UBÅT!

Ps. Elli och Josefin kan behöva en för jag har hört att det är regnperiod i Thailand just nu :D

Kommentarer
Postat av: Elli

hahaha. ja det behöver vi! jag tror att han kliar sig! :)

2009-10-17 @ 11:03:05
Postat av: Annica

Visar ''vacker tass'' med Bakbenet? ( Tror jag vet,,, Ska inte förstöra..)

2009-10-17 @ 14:16:30
Postat av: Josefin

Hahaha, ja tack till en ubåt!



jag tror att han sträcker ut sig...

2009-10-17 @ 15:34:27
Postat av: Celine

Kliar sig :D

2009-10-18 @ 18:19:44
URL: http://ellineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0