Ös i okle

Idag var det jippon på stan här så jag ,Mickis och Sabina tog med oss grannpojken Joel och fiskade fiskdamm och så fick dom rida och åka häst och vagn!
Madde sjöng jättefint som vanligt men barnen hade inte ro att lyssna..
Lyssna på henne här!
Sen så fikade vi på bibblan innan vi gick hem.

Mickis fick en "ny" cykel igår när Nathalie kom, En röd 18 växlad 24" som hon köpte begagnad i Eskilstuna för bara 400kr och den ser nästan ny ut och Mickis är överlycklig :)
Så idag har hon cyklat massor och lärt sig vilka växlar som är bäst att använda!

Jasmine är sjuk.. hon började med att spy i morse och nu ligger hon däckad i hög feber och ont i kroppen och är dålig i magen.. hon fick vara frisk i en vecka innan hon åkte på nästa :/
Jag är lite rädd att det är svininfluensan så imorgon ringer jag rådgivningen och frågar.. usch!

Hittade ett klipp på hur det ser ut i våran fina sommarstad när det är jippon på stan.

Fast idag var det faktiskt mer folk!

Men fyllot är den samma :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: haha, ja jag var ju tvungen ^^

Men du tyckte ju att jag var sur hela tiden >< och det var ju din idé ^^ <3

2009-09-27 @ 00:56:09
URL: http://xnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0