Flytta?

Imorgon är det ny månad..
Funderar som 17..
Ska jag säga upp lägenheten imorgon.. eller inte?
Flytt vid Nyår i sånna fall men vet inte vart..

* Mora - Saknar dig Sandra som fan vet att jag aldrig kommer få en sån bästis igen!
(Eller Hedemoratrakten eftersom min mamma bor där)
* Eskilstuna - Min 17 åriga dotter bor där (borde vara ett självklart val)
* Neråt - Har mkt vänner runt Jönköpingstrakten eftersom jag bott i Mullsjö..
* Skåne - känns inte jättelockande men mina 3 minstas pappa bor där (borde oxå vara ett självklart val)

Eller så bor jag helt enkelt kvar..
Barnens pappas släkt finns ju här..
Och jag har mina jobb osv.

Men jobb kan man få vart som helst och så funderar jag ju på att börja plugga för att slippa obekväm tid ett tag..
Men veti 17..

Jag låter inte ett dugg velig va?
Man kanske skulle kunna dela på sig så alla parter mår bra i slutänden.. det vore nice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle ha tagit e-tuna eller skåne

2009-10-01 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0