Måste hitta ett nytt favvoställe

Nu har jag varit ute i skogen hela förmiddagen med Susann..
Vi var på mitt och mitt ex favvoställe och jag lovade henne att här skulle vi hitta drösvis med svamp!
Men icke.. för det var helt utplockat nästan, tror vi fick ihop 3-4L bara som hon fick ta hem.
Så nu måste vi försöka hitta något annat ställe som inga andra går till..

Nu ska jag fixa lite med tvätten,dammsuga och invänta att få åka till jobbet!
Ska bli skönt att få jobba igen fast jag är inte riktigt 100 än men orkar inte vara hemma mer.
Imorgon har jag förhoppningsvis sovmorgon eftersom jag inte behöver gå upp med några barn och det blir jättebra eftersom jag ska jobba natt för jag har hemskt svårt att sova några timmar på kvällen innan en natt..
Men men det beror som sagt på mina puckade grannar om dom håller sina viktiga diskutioner innomhus eller utomhus ^^
Jag menar hur intressant är det att behöva lyssna på bråk och tjaffs mellan två vuxna som inte kan enas över hur barnen sköter läxorna?! (igår kväll 22.20).
Privata saker sköter man innomhus!!
Eller vad tycker ni?



Det mörknar fort på kvällarna nu och det är så mysigt att få tända lite ljus igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0