Mer kantareller!

Idag har jag pratat i telefon hela dagen känns det som ..hihi
Ska fortsätta imorgon för jag har ett samtal där personen ifråga tydligen är hemskt upptagen.. är det inte sammanträde så är det kundbesök eller lunch!
Gah.. det är värre än att ringa vårdcentralen ju!

Jag och Sabina gick och handlade när hon hade slutat skolan sen fick jag gå själv ut i skogen fast Mickis hade lovat att följa med men Joel var inte hemma så hon stenvägrade följa med!
Eller jag var ju inte själv för Teddy var ju med sen följde katten med halva vägen oxå.. haha
Teddy hittade en "liten" pinne från igår på ca. 3m och lyckades med konststycket att fastna mellan två träd..
Han har nog ont i tänderna nu och han såg väldigt dum ut efteråt ..
Han brukar vara duktig på att svänga med huvudet och missa allt som är i vägen men inte idag..
Jag fick ihop ca. 4 L kantareller på samma ställe som igår så ikväll blir det nog kantarellmackisar igen :)

Nu dax för potatisgratäng med en massa vitlök och kassler.. mumsigt!



Dagens :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vilken fin design du har :D hihi!



sv: vilka cp grannar asså, du får flytta hit helt enkelt :D :D då kommer jag aldrig behöva sakna er! och tack (:

2009-09-15 @ 09:13:58
URL: http://jordgubbee.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja i Eskilstuna är ju folk normala och trevliga iaf :)

2009-09-15 @ 12:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0