Varför?

Är det inte konstigt att barnens pappa inte ens kan unna dom att få byta efternamn tillsammans med mig?
Inga julklappar eller födelsedagspresenter och inga telefonsamtal..
Hur långt får en pappa sjunka igentligen?
Varför är det så viktigt att dom heter samma som han när han inte ens brytt sig om att träffa dom på 3år!?
Jasmine sa precis att hon addat honom på Facebook och att han inte ens sagt hej!
Men endå så är det jätteviktigt att dom har hans efternamn?!
Konstigt ^^



Bifogar breven som barnen skrev till sin pappa.

Kommentarer
Postat av: Annica

Håller med! Min Släkt i Okle och Dina barns pappa,i SKÅNE! Har ingen Skam i kroppen!!! Säger jag som har samma efternamn som du och dina barn ej vill ha! Jag bytte direkt efter min Skilsmässa! Man ska inte ha det Efternamn, F.d Man har!!!

2009-09-17 @ 00:52:58
Postat av: jasmine

klart du passar på boda borg sötnuus ;)

<3

2009-09-17 @ 19:05:56
URL: http://jaaasminel.blogg.se/
Postat av: Anonym

det spelar väl ingen roll vad man heter..varje individ är olika och det spelar ju ingen roll vad man heter i efternamn

2009-09-20 @ 00:25:58
Postat av: Ulrika

Sv till anonym: jo för mina barn spelar det faktiskt roll vad dom heter, Dom vill heta samma som sin mamma och eftersom deras pappa inte låter dom byta så kommer inte jag byta heller.

2009-09-20 @ 09:53:19
Postat av: Annica

Är Dubbla efternamn, helt uteslutet?

2009-09-21 @ 18:35:41
Postat av: Ulrika

Blir hemskt långt att skriva.. och så har han ju inte klarat av att skicka tillbaka ansökan fast jag skickade med ett frankerat svarskuvert ^^

2009-09-21 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0