Visar rattarna

Satan i gatan vad jag är trött men nu har jag inga fler nätter på ett tag som det ser ut just nu.. skönt!
Pallar verkligen inte att jobba natt när jag inte får sova ordentlig..

Nu har vi varit och handlat och jag har fånat mig en massa med Jasmine så hon tyckte jag var jättepinsam.. hihi
Det brukar vara hon som är pinsam så jag tyckte hon skulle få känna på lite!! mohahahaha :D
Nukanske hon lär sig till nästa gång!

Skönt oxå att det ser ut att ordna upp sig så jag kan jobba istället för att säga upp mig och jag behöver ju bara 2 mån till för att uppfylla ett nytt akasse villkor och då får jag 75 nya deltidsarbetsdagar.

Nu en tröttisbild på mig där jag visar rattarna!!



Jag köpte Ahlgrens "rosa rattar" i affären dom var ganska goda fast orginalet är godare!

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: jasså är det såååå!;)

2009-09-18 @ 17:55:06
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: jasmine

jag ska ge igen ! jag säger bara dt !

;)) <3

2009-09-18 @ 21:52:21
URL: http://jaaasminel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0