Askdrabbad!

Idag har jag haft en konstig känsla i näsan när jag dragit in snoret (och även ut, för er som fick en intressepil i ögat nu) det luktar/smakar aska! (konstig känsla)
När jag var i affären med Jasmine så kom jag på det!
SJÄLVKLART SÅ HAR JU ETT SATANS ASKMOLN LANDAT I MIN NÄSA!
Varför då kan man tycka!?
Min förklaring till det är att jag helt enkelt gått ensam i skogen ute på femöre och det har helt enkelt siktat in sig på min näsa som typ en utomjordning skulle ha gjort!
Eller så är det inte aska utan en utomjording...
Vad tror ni?

Någon mer som har drabbats?

Borde jag skriva till Aftonbladet?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hoppas askan försvinner snart. Inte bara i Norge, Sverige och andra länder, utan också på Islan. Dålig islänningar, finnanskrisen första var de konkurrenter, och nu vulkanen. Huff

2010-04-21 @ 18:39:15
URL: http://lifeasamanda.blogg.no
Postat av: Henrik Olsson

Jag har inte märkt något av vulkanutbrottet, eller drabbats på något sätt.



Men vad jag vet är att chefens mor sitter fast på något varm paradisö med sina barnbarn. Arma stackare =P

2010-04-22 @ 05:02:59
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0