Bildbomb ifrån Stjärnsundsresan!

Här kommer lite blandade bilder ifrån våran resa.



Bill och bull var hur lugna som helst ^^



Stjärnsunds kyrka



grönsaker hemma hos mamma



Tulpaner



Äggen som vi målade :)



Mamma rullar ägg på Påskafton..
Man ska träffa andras ägg och får en godis per träff :)



Trots att det var en halvmeter snö kvar på marken så tittade krokusen fram där det fanns barmark!



Min gamla skola :)



Ett lyckat foto :)



En till!



Lägg märke till att "vägen" in till den här sommarstugan har ett eget namn :)



I Stjärnsund behöver man bara köra sakta 07-17 på vardagar sen kan man köra som en blådåre tydligen ;)



Gissa filmen som Jasmine tagit sin nya fotograferingsstil ifrån :)



Snöstorm i söndags fast det kanske inte syns så bra.



Jag lurade Jasmine att fota vattenpölen så att hennes foto skulle se ut som en sjö så när hon satt och fota så fotade jag henne när hon leker i en vattenpöl.. hihi

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Sv: Jag tror nog att hon skulle försöka dricka om hon fick tillfälle =P

2010-04-09 @ 15:56:06
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Johan.E

Jag gissar på Bröllopsfotografen.....vad vann jag för nått nu? :-)

2010-04-10 @ 06:37:32
Postat av: Ulrika

Grattis Johan du har vunnit en puss i påsk! ;)

2010-04-10 @ 09:01:09
Postat av: Sanne

Bill och Bull var ju coola killar :)

2010-04-10 @ 13:37:22
URL: http://thaisweetchili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0