Det funkar tydligen..

Att ge barnens pappa pikar i bloggen och skriva om när han gör idiotiska saker om och om igen mot sina barn!
Igår kväll ringde han kl. 22 och talade om att han kommer och hälsar på och ska ge barnen påskägg och födelsedagspresenter!
(bara en idiot ringer kl. 22 dagen innan och bjuder in sig själv ^^)
Här är han INTE välkommen!

Utan ska han komma till Oxelösund så kan han träffa barnen hos någon av sina släktingar för dom bor här allihopa.
Innanför min dörr kommer inte aset.

Det är FEM år sedan han hälsade på sin släkt så han borde ju vara HEMSKT välkommen ^^
Sabina fattar ingenting det var ju 5 år sedan hon såg sin pappa och då var hon 3år!
Och betraffande den övriga släkten på pappas sida så bor dom inom 500 m härifrån och dom har vi inte sett röken av på över ett år förutom deras farbror som är den ända som bryr sig om barnen!

Värdelösa människor, jag fattar inte ens varför jag bor här..

Jag ska fortsätta ge pikar eftersom det funkar så kanske det till slut slutar med att han iaf besöker sina barn en gång i månaden som han lovade när han drog till Skåne.
Bara att kroka på husvagnen!
Passar den som övernattningsbostad åt barnen mitt i vintern så passar den säkert för honom oxå en helg i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0