Hello Kitty shopping

Nu har Mickis och Sabina shoppat kläder på HM för presentkorten dom fick av sin pappa :)
Hello Kitty ringer fortfarande i mina öron och jag kommer drömma mardrömmar inatt om att Hello Kitty kommer att överfalla världen!
Tänk när Hello Kitty inte är poppis längre då kommer vi drunkna i Hello Kitty prylar som ingen vill ha!
Tänk tidningsrubrikerna *om ett år kommer Hello Kitty ha tagit över hela världen*



Mickis (två plagg utan Hello Kitty!)



Sabinas (även här blev det två plagg utan, men diademet är det Hello Kitty på ;))

Kommentarer
Postat av: eva

haha, hello kitty power ! :D

2010-04-14 @ 19:37:22
URL: http://gillmanofc.blogg.se/
Postat av: Annica

Jättefina Kläder Tjejerna valde! Skönt, jag INTE, Var med denna gång! En av dem, ''rymmer'' ju.....

Kram!<3

2010-04-15 @ 13:33:17
Postat av: Lilith

Jag kommer ihåg hur det var för några år sen när det var snobben och inte Hello Kitty som gällde. Nu skulle ingen unge sätta på sig Snobben, och det lär väl bli samma sak med Hello Kitty så småning om.

2010-04-15 @ 15:03:28
URL: http://www.lilith.se
Postat av: Ulrika

Annica den här gången var det lätt att hitta barn dom befann sig där Hello kitty fanns lixom ^^

2010-04-15 @ 15:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0