Så här har jag åldrats..

Jag hittade en application på Facebook där man skulle kunna se hur man har sett ut ifrån man var baby till man blir gammal men man behöver inte den utan kan gå in här!
Så klart så var jag ju tvungen att testa och här kommer mitt resultat...



Baby!



Barn!?



Tonåring!



Nu!



Gammal!



Full!



Halv chimpans... Var bara tvungen.

Ja jag kan ju säga att jag såg inte ut sådär när jag var baby och nu ser jag tydligen ut som ett barn och när jag var tonåring såg jag ut som en häst och när jag är 40 så har jag blivit bredare över käften (förslag på vad det beror på?!) och när jag blir gammal så kommer jag vara en elak tant som sätter krokben på personalen!
Och när jag är full så skelar jag...

Kommentarer
Postat av: Johan.E

Helt obegripligt att du är singel...hahaha :)

2010-04-13 @ 15:49:02
Postat av: Ulrika

Herregud jag är ju bara barnet lixom ;)

2010-04-13 @ 16:39:32
Postat av: Annica

Meh!Tur jag kommit låångt på väg.. Men, Det sägs, att det är vackert m Rynkor, det 'syns' att man levat.. Så, För 17! LEV!! Gör Massa bus, Go, for IT!

2010-04-13 @ 17:29:43
Postat av: Ulrika

gör jag inte det tycker du?

2010-04-13 @ 18:09:35
Postat av: Annika

Hahaha så himla roligt!

2010-04-13 @ 20:44:24
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0