Vaknat på fel sida!

Jag vaknade inatt kl. 3!!! av att Jasmines mobil ringde och kunde efter det inte somna om och nu sitter jag här och väntar på att kaffet ska bli klart och att Teddy ska vakna till liv så jag kan gå hans morgonrunda men just nu ligger han under vardagsrumsbordet och stönar och låter på alla möjliga konstiga sätt för att jag verkligen ska förstå att jag är dum som har väkt han så här tidigt ^^
Han blänger på mig oxå... (men kniper ihop ögonen jättehårt om jag tittar åt hans håll).
Kl. 8 kommer han tycka att han fått vänta alldeles för länge med att få gå ut...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Äh ut mer er NU!!!

2010-04-12 @ 11:10:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Jo, vi kommer att viga oss borgerligt, men vi ska använda en egen vigselförrättare med en god portion humor - om han accepterar uppdraget =) Jag sätter inte min fot i någon kyrka! =P

2010-04-12 @ 11:58:18
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0