Duktiga barn jag har..

Diskussion vid frukostbordet idag..

Sabina- Mamma när jag blir stor ska inte jag bli en idiot!

Som vanligt när Sabina säger sånt där så blir man ställd så jag säger..

- Jaha vad bra..

Sabina- Japp för jag ska inte börja röka för en rökare är en idiot i ena änden och lite glöd i den andra!

Svar på det!?

- Hahaha ja det stämmer :)

Då säger Mickis..

- Pappa och M köper ut ciggaretter till N fast hon bara är 17år och det får man inte!


Blir man förvånad?
Nope.
Det är väl därför dom är så satans gnidna så dom måste ha återbetalning på underhållet när barnen för en gångs skull fick träffa sin pappa.
Det kostar ju att röka ^^
Synd bara att idioten inte fattar att det drabbar barnen.

Så eftersom det dras nästan 1500 på underhållet så har jag alltså betalat 1500kr för att få vara barnledig i 2 v..
Hmm.. ja så dyr barnvakt kommer jag inte skaffa fler gånger.

Dessutom är barnen ledsna över att det var gäster på besök hela tiden och "barnvakten" klarade inte ens av att sköta deras tänder så dom kom hem med blödande och svullet tandkött. (dom 2 minsta).
Hur svårt kan det vara att göra det man ska 2v på ett år?
Idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0