Internetfri dag

Igår funkade inte vårat internet på hela dagen eller iof så sov jag till 11.30 och när jag vaknade så hade vi inget internet..
Nu har det precis kommit igång igen :)

Fast det var ganska skönt att inte ha internet en dag för jag fick mkt annat gjort som att storstäda med barnen och så sorterade jag min garderob osv.
Det enda som blev tråkigt var att vara tvungen att kolla på TV när det egentligen inte var något bra att titta på.
Och idag var jag tvungen att ringa VC,jobb och fritids för att Mickis är sjuk och så har jag ju inga kataloger eftersom vi har internet... haha
Men det ordnade sig :)

Jag ska nog införa en interfri dag i veckan tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: molly

fin blogg<3 kolla gärna min också:D<3



om du har bloglovin kan vi följa varandra???

2010-08-11 @ 12:36:18
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/
Postat av: Barbie

Gud vilken söt blogg du har! Gillade den delen där du skrev roliga saker dom dina barn sagt. Jättegulligt :)

2010-08-12 @ 10:35:56
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0