Jag har fått gratisprylar!

Av Nathalie!

För att hon är med i Buzzador och får "prylar",mat,smink och djurmat mm. gratis för att kunna dela ut till sina kompisar att testa :)
Den här gången fick hon tamponger ifrån OB och jag fick det som blev över.. höhö



Gå med i Buzzador du också och få hem gratisprylar!
Jag har fått Purina kattmat, loreal youth code anstiktscremer, ppm fonder, filmprenumeration via nätet, Dove duschcreme mm.

Det är helt gratis att vara med och kostar ingenting alls att få hem paketen!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Nja, jag tror inte att det finns några hundar, men däremot väntar jag nu fylld av förväntan på vad som kan komma att hända :P

2010-08-21 @ 14:01:24
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0