1/12

Imorse blev jag väkt av mina söta barn som gav mig presenter och tårta för att jag fyller år idag :)

När dom gått till skolan så gick jag till gymmet och körde mitt pass.
Jag satt helt själv i cirkelträningen och lyssnade på Radion och började skratta när dom hade en diskussion om julkort..
Sofia tex. hatar när folk skickar vykort på sina barn för hon är faktiskt inte ett dugg intresserad!
(kan ju hålla med där faktiskt, vem bryr sig lixom).
Och så säger en av killarna..
- Men skickar man ens julkort längre!? Jag och föräldrarna skickar mms till varandra!
Jag tex. brukar skicka en bild på mitt kön och så skriver jag "kommer snart"!
hahaha :D

Sen kan jag gå och fundera på sånt där och skratta för mig själv och så kommer man på sig själv med att göra det och folk tittar och ser jätteglada ut.. haha
Men sen så brukar jag få höra att jag alltid är glad!

Ni skulle bara veta vad jag tänker på! höhö =P


Kommentarer
Postat av: Johan Enström

Ha den äran..knäppskalle! Och du...jag förväntar mig att få en julbild...hahaha :-)

2010-12-01 @ 17:11:01
Postat av: Jenny Sjöberg

Grattis! Hoppas att du haft en bra dag. :)

2010-12-01 @ 18:36:48
URL: http://jennyjon.bloggplatsen.se/
Postat av: Ulrika

Johan det ska vi nog kunna ordna för jag har ett o annat som folk skickat till mig i mobilen! haha

2010-12-02 @ 07:15:31
URL: http://minitjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0