Baccardie ger tipps åt alla katter där ute!

Hellö!

Nu var det länge sen jag skrev här men mitt hem har intagits av en ermmm.. tjej som heter Busan!
I början var hon skitläskig men när jag petat på henne i typ två dagar och det visade sig att hon inte åt upp mig så godkände jag henne.
Nu brottas vi för fullt här och river kåken :D

MEN det finns en liiiiten liiiten hake..
Hon vill GOSA!? Urk usch fy och blä äckligt tjejbacciller superush jag dör .. typ.
Hon kommer lixom smygandes och slickar mig i örat.. Hur ÄCKLIGT är inte de va!?
Då går jag därifrån och då blir hon jävlig och ska bita mig i svansen ^^



I flera dagar försökte jag tänka ut vad jag skulle göra åt problemet..
Men så kom jag på det!
Jag håller ju såklart fast svansen under tassarna!
Assmart och jag är så NÖJD! :D



Närbild på min uppfinning.

Ps. ska söka patent på de på freda så sno inte! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0