:)

Idag har jag varit i Nyköping och shoppat med Johan!
Han är så snäll så han kom till Okle och hämtade mig så jag slapp ta bussen in :)

Först var vi in på Elgiganten och fick en lektion om vad en processor gör! (Den har en hjärna) haha
Jag visste ju men hade fullt upp med att inte börja gapskratta så jag lät han hållas :D
Och nu har jag köpt en riktigt fin speldator som klarar WoW och även kommande uppdateringar och så har den 1TB hårddisk oxå och det är ju bra antar jag..

Sen var vi runt i lite affärer och köpte julklappar och skor till Sabina sen tog vi en fika innan vi åkte hem :)

nu håller jag på att installera WoW bla. och det tog 7 timmar att göra det på min gamla dator och nu är den halvvägs och det har gått en timme så det verkar ju lovande... haha

Mickis är oxå glad för hon ska få min gamla dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0